Semana do 15 de xuño.
Última semana de clases!!
Xa ule a verán, a praia e a xeados. Imos pola
última clase de Música!!
1.- Comezamos cantando
“Negra sombra”:
2.- Resolve o
encrucillado.
3.- E rematamos bailando “Le
coach”:
Desfrutade do verán,
felices vacacións!!
Semana do 8 de xuño
Ola a tod@s, comezamos con
moitas gañas que xa queda menos!!
1.- Cantaremos a versión
do grupo Astarot de “Adios ríos, adios fontes”:
2.- Imos ver un vídeo para
explicar os membranófonos:
O instrumento que no vídeo
chaman redoblante, nós chamámolo caixa; e o
que eles chaman pandeiro, nós chamámolo
pandeireta.
3.- Poderías dicir os
menbranófonos que aparecen nas seguintes audicións?:
A
B
4.- E
rematamos o día tocando
“Ballet dos pitiños”:
Para tocar esta peza
necesitamos unha libreta de espiral e un lapis ou boli.
Un último esforzo que só
queda dúas semanas!!
Semana do 1 de xuño
Entramos no mes de xuño!!
Sabedes o que quere dicir? Que só quedan 3
semanas de curso!! Empeza a conta
atrás!!
1.- Hoxe comezamos
cantando “Sementarei”:
2.- A continuación veremos
un vídeo para coñecer os idiófonos:
3.- Agora toca recoñecer
os idiófonos nas seguintes audicións:
B
Para que corrixa
a actividade mandádea a beatrizveneranda@edu.xunta.es
4.-E rematamos o día
tocando a batería coa canción “Tarzán”:
Só necesitamos un cubo e dúas colleres de madeira ou dous
lapis.
Xa queda menos!! Abur
Semana do 25 de maio
Ola nenos e nenas.
Rematamos o mes de maio e o curso vai quedando atrás.
Un pouco máis de
paciencia que queda pouco!!
1.- Comezamos coa canción
“A Carolina”:
2.- Hoxe veremos un vídeo
para saber que son os aerófonos:
3.- Nestes vídeos teremos
que descubrir os aerófonos que soan:
A.
B.
Para correxir a actividade,
mandádea a beatrizveneranda@edu.xunta.es
4.- E rematamos tocando a
canción “Umbae”:
Só necesitamos un vaso de plástico para tocar.
Desfrutade destes días de
sol!!
Semana do 18 de maio
Ola de novo, como van as
cousas? Unha semana máis de traballo, pero xa
queda menos. Ánimo!!
1.- A canción tradicional
que propoñe esta semana tanto podedes cantala
como só escoitala. É unha colaboración de Luz Casal con Luar na Lubre.
O
resultado é abraiante:
2.- Acompañaremos a canción de Queen “We will rock you”:
Ven cunha ficha a maiores para
facer. Non necesitades imprimir a ficha, con
escribila nun papel chega. Recordade que para que a corrixa, tedes que
mandala a beatrizveneranda@edu.xunta.es
3.-
Acompañaremos con palillos “Muiñeira de Pontesampaio”:
Se non tedes palillos chinos,
valen dous lapis.
Rematamos por esta semana,
ata a seguinte!!
Semana do 11 de maio
Ola nenos e nenas, empeza
unha nova semana chea de enerxía.
Comezamos!!
1.- Comezaremos cantando a
canción “Eu chorar chorei”:
2.- Hoxe traballaremos as
calidades do son co seguinte vídeo:
Ao final do vídeo falan dun módulo de práctica,
pero nós non podemos
acceder a el, así que non fagades caso.
No video fan unha ficha da trompeta no que se
trata a altura, timbre, duración
e intensidade. Vós ides facer unha ficha dos
seguintes sons:
A
B
C
D
Podedes
mandar a actividade ao correo beatrizveneranda@edu.xunta.es
3.- Para rematar imos ver
o grupo Stay Homes. Este grupo de amigos músicos
empezou a tocar un tema cada
día da corentena e empezaron a facerse
coñecidos. Imos escoitar o tema
“Doin´the Peach”:
Viches os instrumentos de
percusión que utilizan? Pois imos acompañalos
nós tamén. Seguro que todos tedes
un caldeiro ou a tapa dunha pota vella e
unha culler de madeira para facer o
acompañamento. A tocar!!
Que teñades unha boa
semana, aburiño!!
Semana do 4 de maio
Que tal a vosa semana?
Xogades moito na rúa? Imos ver se o pasamos case
tan ben traballando Música.
1.- Esta semana
recordaremos a canción “Ven comigo”:
Recordade que a cantábamos
con lingua de signos.
2.- Traballaremos os
instrumentos de vento madeira e de vento metal:
E agora tedes que buscar
os instrumentos de vento madeira e os de vento
metal da banda de Catoira:
Podedes mandar a actividade a beatrizveneranda@edu.xunta.es
3.- E por último
interpretaremos con percusión corporal “A familia Addams”:
Necesitades parella, pero
si non conseguides que alguén da casa toque con
vos, podedes facelo contra unha
parede ou ao aire.
Desfrutade moito nas vosas
saídas. Aburiño.
Semana do 27 de abril
Ola chicos e chicas. Xa
queda menos para que todo isto acabe!! E nós
seguimos unha semana máis
traballando dende a casa. Comezamos!!
1.- Como hai tempo que non
cantamos, empezaremos coa canción
“Pirimpimpim”:
2.- imos ver un vídeo
sobre a construción dunha frauta:
Para construíla
necesitamos unha palliña. Se non a temos, non pasa nada. Se
a temos intentade
construír a frauta e mandar un vídeo de como soa. Cantos
se animan? Os vídeos
que mandedes podemos subilos ao apartado de
música e o que non queira que o
suba, que mo comente que non pasa nada.
3.- E para rematar
bailaremos un pouco, que hai tempo que non o facemos.
“Dance Monkey”:
Ánimo que xa queda menos!!
Semana do 20 de abril
Ola a tod@s. Empezamos
outra semana cargad@s de enerxía. Comezamos:
1.- Empezaremos vendo un
video sobre os cordófonos ou instrumentos de
corda:
2.- Agora poñemos en
práctica o que acabamos de escoitar. Que instrumentos
de corda hai nas
seguintes composicións musicais?:
- Versión David Garret de
“November rain” de Guns n´roses”:
- Xota de Cortellas:
Podedes mandar a actividade a beatrizveneranda@edu.xunta.es para
que a
mire.
3.- A continuación
tocaremos coas mans “Ritmo cubano”:
Fixádevos ben: coa man dereita facemos o ritmo da liña de
arriba e coa
esquerda o ritmo da liña de abaixo. Ao principio é un pouco lioso,
pero cando
collades o tranquillo, xa veredes como é moi divertido.
Ata a semana que ven.
Semana do 14 ao 17 de
abril
Ola a todas e todos.
Volvemos traballar despois destas curiosas vacacións.
Espero que todos teñades
ganas de cantar e bailar.
Antes de empezar coas
actividades, invítovos a entrar en
Aquí podedes facer
composicións musicais de maneira moi sinxela. Seguro
que pasaredes un rato
entretido.
1.- Imos ver un vídeo
sobre a contaminación acústica:
Xa falamos deste
tema. Esta semana ides observar que diferencias de son
que hai na vosa casa
antes e durante a corentena (se escoitamos máis aos
veciños, os ruídos da rúa,
a que horas notades máis ruído que antes ou
menos son que antes...) O que se
vos pase pola cabeza. Facedes unha
redación sobre o tema e o mandades a beatrizveneranda@edu.xunta.es
2.- Remataremos
traballando o ritmo. Temos que intentar facer sen
equivocarnos o ritmo que nos
mostran no vídeo:
Biquiños e ata a semana
que ven.
Semana do 15 de xuño.
Última semana de clases!!
Xa ule a verán, a praia e a xeados. Imos pola
última clase de Música!!
1.- Comezamos cantando
“Negra sombra”:
2.- Resolve o
encrucillado.
3.- E rematamos bailando “Le
coach”:
Desfrutade do verán,
felices vacacións!!
Semana do 8 de xuño
Ola a tod@s, comezamos con
moitas gañas que xa queda menos!!
1.- Cantaremos a versión
do grupo Astarot de “Adios ríos, adios fontes”:
2.- Imos ver un vídeo para
explicar os membranófonos:
O instrumento que no vídeo
chaman redoblante, nós chamámolo caixa; e o
que eles chaman pandeiro, nós chamámolo
pandeireta.
3.- Poderías dicir os
menbranófonos que aparecen nas seguintes audicións?:
A
B
4.- E
rematamos o día tocando
“Ballet dos pitiños”:
Para tocar esta peza
necesitamos unha libreta de espiral e un lapis ou boli.
Un último esforzo que só
queda dúas semanas!!
Entramos no mes de xuño!!
Sabedes o que quere dicir? Que só quedan 3
semanas de curso!! Empeza a conta
atrás!!
1.- Hoxe comezamos
cantando “Sementarei”:
2.- A continuación veremos
un vídeo para coñecer os idiófonos:
3.- Agora toca recoñecer
os idiófonos nas seguintes audicións:
B
Para que corrixa
a actividade mandádea a beatrizveneranda@edu.xunta.es
4.-E rematamos o día
tocando a batería coa canción “Tarzán”:
Só necesitamos un cubo e dúas colleres de madeira ou dous
lapis.
Xa queda menos!! Abur
Semana do 25 de maio
Ola nenos e nenas.
Rematamos o mes de maio e o curso vai quedando atrás.
Un pouco máis de
paciencia que queda pouco!!
1.- Comezamos coa canción
“A Carolina”:
2.- Hoxe veremos un vídeo
para saber que son os aerófonos:
3.- Nestes vídeos teremos
que descubrir os aerófonos que soan:
A.
B.
Para correxir a actividade,
mandádea a beatrizveneranda@edu.xunta.es
4.- E rematamos tocando a
canción “Umbae”:
Só necesitamos un vaso de plástico para tocar.
Desfrutade destes días de
sol!!
Semana do 18 de maio
Ola de novo, como van as
cousas? Unha semana máis de traballo, pero xa
queda menos. Ánimo!!
1.- A canción tradicional
que propoñe esta semana tanto podedes cantala
como só escoitala. É unha colaboración de Luz Casal con Luar na Lubre.
O
resultado é abraiante:
2.- Acompañaremos a canción de Queen “We will rock you”:
Ven cunha ficha a maiores para
facer. Non necesitades imprimir a ficha, con
escribila nun papel chega. Recordade que para que a corrixa, tedes que
mandala a beatrizveneranda@edu.xunta.es
3.-
Acompañaremos con palillos “Muiñeira de Pontesampaio”:
Se non tedes palillos chinos,
valen dous lapis.
Rematamos por esta semana,
ata a seguinte!!
Semana do 11 de maio
Ola nenos e nenas, empeza
unha nova semana chea de enerxía.
Comezamos!!
1.- Comezaremos cantando a
canción “Eu chorar chorei”:
2.- Hoxe traballaremos as
calidades do son co seguinte vídeo:
Ao final do vídeo falan dun módulo de práctica,
pero nós non podemos
acceder a el, así que non fagades caso.
No video fan unha ficha da trompeta no que se
trata a altura, timbre, duración
e intensidade. Vós ides facer unha ficha dos
seguintes sons:
A
B
C
D
Podedes
mandar a actividade ao correo beatrizveneranda@edu.xunta.es
3.- Para rematar imos ver
o grupo Stay Homes. Este grupo de amigos músicos
empezou a tocar un tema cada
día da corentena e empezaron a facerse
coñecidos. Imos escoitar o tema
“Doin´the Peach”:
Viches os instrumentos de
percusión que utilizan? Pois imos acompañalos
nós tamén. Seguro que todos tedes
un caldeiro ou a tapa dunha pota vella e
unha culler de madeira para facer o
acompañamento. A tocar!!
Que teñades unha boa
semana, aburiño!!
Semana do 4 de maio
Que tal a vosa semana?
Xogades moito na rúa? Imos ver se o pasamos case
tan ben traballando Música.
1.- Esta semana
recordaremos a canción “Ven comigo”:
Recordade que a cantábamos
con lingua de signos.
2.- Traballaremos os
instrumentos de vento madeira e de vento metal:
E agora tedes que buscar
os instrumentos de vento madeira e os de vento
metal da banda de Catoira:
Podedes mandar a actividade a beatrizveneranda@edu.xunta.es
3.- E por último
interpretaremos con percusión corporal “A familia Addams”:
Necesitades parella, pero
si non conseguides que alguén da casa toque con
vos, podedes facelo contra unha
parede ou ao aire.
Desfrutade moito nas vosas
saídas. Aburiño.
Semana do 27 de abril
Ola chicos e chicas. Xa
queda menos para que todo isto acabe!! E nós
seguimos unha semana máis
traballando dende a casa. Comezamos!!
1.- Como hai tempo que non
cantamos, empezaremos coa canción
“Pirimpimpim”:
2.- imos ver un vídeo
sobre a construción dunha frauta:
Para construíla
necesitamos unha palliña. Se non a temos, non pasa nada. Se
a temos intentade
construír a frauta e mandar un vídeo de como soa. Cantos
se animan? Os vídeos
que mandedes podemos subilos ao apartado de
música e o que non queira que o
suba, que mo comente que non pasa nada.
3.- E para rematar
bailaremos un pouco, que hai tempo que non o facemos.
“Dance Monkey”:
Ánimo que xa queda menos!!
Semana do 20 de abril
Ola a tod@s. Empezamos
outra semana cargad@s de enerxía. Comezamos:
1.- Empezaremos vendo un
video sobre os cordófonos ou instrumentos de
corda:
2.- Agora poñemos en
práctica o que acabamos de escoitar. Que instrumentos
de corda hai nas
seguintes composicións musicais?:
- Versión David Garret de
“November rain” de Guns n´roses”:
- Xota de Cortellas:
Podedes mandar a actividade a beatrizveneranda@edu.xunta.es para
que a
mire.
Fixádevos ben: coa man dereita facemos o ritmo da liña de
arriba e coa
esquerda o ritmo da liña de abaixo. Ao principio é un pouco lioso,
pero cando
collades o tranquillo, xa veredes como é moi divertido.
Ata a semana que ven.
Semana do 14 ao 17 de abril
ACTIVIDADES MÚSICA 5º. SEMANA DO 30 MARZO AO 3 DE ABRIL
Xa imos pola terceira semana e seguro que o imos
pasar xenial traballando un
pouco coas actividades que propoño:
1.- Empezamos as nosas clases cantando “A Santiago vou”. E dádelle con
ánimo!!:
2.- Recordaremos os
instrumentos de vento no seguinte video:
E agora realizaremos un pequeno xogo para comprobar o que
sabemos:
3.- Tocaremos a
canción “Moita festa” de Carlos Núñez:
Como na casa non temos os instrumentos do colexio, podemos
improvisar co
que teñamos por casa (por exemplo a pandeireta cambiámola por unhas
chaves, os crótalos por dúas culleres, a caixa chinesa por un morteiro, o
pandeiro por unha caixa e unha culler, as claves por dous lápices, os
cascabeis
por algún cascabel ou axouxere e o triángulo por un vaso e unha
culler)
4.- E por último
pracicaremos o ritmo con vaso “cups”:
Só necesitamos un vaso de plástico que seguro que todos e
todas tedes por
casa.
Espero que pasarades un bo
rato mentres traballamos música.
Ánimo que xa queda menos!!!
ACTIVIDADES MÚSICA 5º. SEMANA DO 23 AO 27 DE MARZO
Segunda semana, e seguimos traballando dende a casa. Espero que
teñades ganas de cantar e bailar un pouco. Hoxe propoñemos traballar en
Música:
1.- Repasaremos a canción “Lela” na versión do grupo
Astarot:
A letra desta canción aparece no libro de Castelao “Os vellos non deben
namorarse”. Podedes escoitar unha versión máis parecida á orixinal da
cantante Dulce Pontes:
Cal vos gusta máis?
2.- Recordaremos as notas da
escala:
https://aprendomusica.com/const2/27aprendonotas8/aprendonotas8.html
3.- Acompañaremos a canción "Jazz Pizzicato" cun vaso de plástico. Seguro
que todos e todas tedes algún pola casa:
4.- Por último traballaremos o ritmo. Recordades cando o fixemos con palillos
chinos? Imos aló!!:
A nosa idea con estas actividades é que intentedes seguir as rutinas de aula
para que se vos pase o tempo un pouco mellor dentro da situación que nos
tocou vivir.
Ánimo que nunca choveu que non escampara!!
teñades ganas de cantar e bailar un pouco. Hoxe propoñemos traballar en
Música:
Astarot:
namorarse”. Podedes escoitar unha versión máis parecida á orixinal da
cantante Dulce Pontes:
escala:
https://aprendomusica.com/const2/27aprendonotas8/aprendonotas8.html
3.- Acompañaremos a canción "Jazz Pizzicato" cun vaso de plástico. Seguro
que todos e todas tedes algún pola casa:
4.- Por último traballaremos o ritmo. Recordades cando o fixemos con palillos
chinos? Imos aló!!:
A nosa idea con estas actividades é que intentedes seguir as rutinas de aula
para que se vos pase o tempo un pouco mellor dentro da situación que nos
tocou vivir.
ACTIVIDADES MÚSICA 5º. SEMANA DO 16 AO 20 DE MARZO
1.- Repasaremos a canción de Treixadura “Se chove”:
Intentade que na casa a escoiten e que aprendan a facer as palmas
onde corresponda. Non vos olvidedes de bailar nos fragmentos
instrumentais.
2.- Imos ambientar a seguinte paisaxe:
onde corresponda. Non vos olvidedes de bailar nos fragmentos
instrumentais.
2.- Imos ambientar a seguinte paisaxe:
Podemos participar toda a familia. Temos que buscar pola casa
obxectos cos que se poidan facer sons para crear efectos sonoros
e así dar a sensación de que estamos vendo e escoitando a imaxe.
Tamén podemos facer sons coa boca, co corpo,…
5.- Por último, acordadesvos do ritmo que vimos facer a unha
profesora co seu alumno para a marcha Radetzky? Pois agora
temos moooito tempo para practicala:
profesora co seu alumno para a marcha Radetzky? Pois agora
temos moooito tempo para practicala:
Espero que as actividades vos gustaran. A semana que ven máis!!!
No hay comentarios:
Publicar un comentario